blue squirrel

after a self-imposed 20 year absence from cycling, the sport i love, i am back and dedicated to holding my own in the superfast 40+ catagory. this blog will tell the journey, the highs and the lows, the team [team becher+] and it's cast of characters, our sponsors, supporters, and other local riders that make it happen... [anonymous comments are lame, cowboy up and put a name or start a blog]

Friday, July 27, 2007

Rasmussen was wel in Mexico [NOS]

Michael Rasmussen was in juni wel in Mexico. De schoonfamilie van de renner heeft dit vrijdag in de Deense krant BT verklaard. "Ja, hij was hier in juni", zegt Jordi Munoz, de zwager van Rasmussen.

De Deense wielrenner, getrouwd met een Mexicaanse, verbleef bij Jordi en zijn vrouw Yasmin in de buurt van de stad Durango. De journalist Jorge Hernandez, die werkt voor de locale krant El Siglo, heeft in BT verklaard dat zijn schoonmoeder Melina Carrete eveneens heeft bevestigd dat Rasmussen in Mexico was. Waar de renner precies verbleef op 13 en 14 juni kunnen zijn schoonmoeder en zwager echter niet nauwkeurig zeggen.

Rasmussen is zelf strijdbaar in een interview met de krant Politiken. "Het is nog geen 24 uur geleden dat ik uit de Tour de France gegooid ben. En ik begrijp nog steeds niet dat dit gebeurd is. Maar ik kan garanderen, dat ik nog niet klaar ben als wielrenner. Ik kan niet zeggen hoe de toekomst eruit zal zien, maar ik ben er zeker van dat ik goed genoeg ben voor dit werk, ook als ik ontslagen blijf door Rabobank."

Rasmussen weet dat hij te laat was met antwoorden over zijn verblijfplaats. "Dus ik verdien een boete en een waarschuwing, maar dat zulke drastische maatregelen genomen worden, is totaal buiten proportie. Ik doe geen uitspraken meer over waar ik was in juni. Dat is nu aan mijn advocaat".

"Het zal geen geheim zijn dat ik razend ben op Rabobank manager Theo de Rooij. Het is enkel en alleen zijn initiatief, dat dit besluit is genomen. Maar ik spreek daarover niet in details, omdat mijn advocaat dat nu bekijkt."

nos.nl report

0 Comments:

Post a Comment

<< Home